Öne Çıkan Yayın

16 Kasım 2017 Perşembe

Fikri Mühim- Paradontax Diş Macunu Ürün Denemesi

Herkese merhabaaaaaa 👋

Uzun bir aradan sonra fikrimühim kampanyası ile tekrar sizlerle birlikteyim;

Öncelikle konum fikrimühim'den gelen parodontax diş macunları :)

Eğer fikrimühim sitesini duymayan varsa önce sitelerini bir incelesinler,şahane bir oluşum.

Denemek,denediğiniz ürünle ilgili fikirlerinizin değer görmesi ve fikirlerinizi paylaşmak çok güzel.

Ben de Bir fikrimühim kullanıcısı olmaktan ötürü mutluyum.👱😊

Kampanya ya size gelen maildeki anketi cevaplayarak katılmış oluyorsunuz 

daha sonrasında tek kalan merakla kargonuzu beklemek oluyor .

Gelen paratondax kargomun içerisinden bir adet büyük boy diş macunum ve diş fırçam kişiye özel ve 

5 adet deneme boyutunda arkadaşlarımıza önerebilmemiz için diç macunu vardır

Arkadaşlar ben bu ürünü kullanıp yorumlarımı o şekilde yazmak istedim denediğim de gerçekten diş

kanamalarım vardı şuan 1 haftadır düzenli kullandığımda bunun azaldığını gördüm tabi herkeste aynı 

etkiyi yaratırmı bilemiyorum ama ürünü kullananlar genelde beğendiklerini dile getirmişler kullanmaya 

devam ediyorum bakalım :)  bana gelen ürün görselide aşağıdaki gibidir 👇
Naçizane fikrim budur diyerek ten bir başka Fikrimühim kampanyasında görüşmek üzere sevgili 

arkadaşlar :))))) 

YouTube kanalıma beklerimmmmmmmm :)

 https://www.youtube.com/channel/UCz8ygjnonrF8dsgNNs76Hug

7 yorum:

  1. Blogunuzda başarılar dilerim sizide programlar üzerine paylaşımlarımin olduğu www.excellprogram.blogspot.com sitesine beklerim

    YanıtlaSil
  2. İLk defa duydum bakacağım ben de fikrimühim'e :) Bu arada takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
  3. Bende üyeyim ama henüz gelen bir ürün olmadı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım maillerini kontrol et sık aralıklarla ilk önce anket gönderiyorlar verdiğin cevaplara görede ürün gönderiyorlar :)

      Sil
    2. Tamam canım teşekkür ederim:)

      Sil