Öne Çıkan Yayın

10 Ocak 2018 Çarşamba

Giordani Gold Golden Edition Büyülü Toplar - Altın Işıltısı


Selamlar olsun yılın ilk yazısından Daha önce top allık kullanmamıştım. Oriflame'in bu top allıklarını da çok merak ediyordum.Bundan bir kaç ay önce almaya karar verdim. Denedim ve artık ürünü yorumlama zamanım geldi diye düşünüyorum. Ürünü herhangi bir kozmetikçi den almadım belirtmek istiyorum ben oriflame satış danışmanıyım ürünleri hem daha uygun fiyatlı geliş fiyatına alıyorum hemde ek kazanç elde ediyorum tabi bu nedenle ürünü pohpohlamayacağım ama esmer bir bayan olarak tenime uyduğunu düşünüyorum 


Bendeki allık yukarıdaki gibi serisi Giordani Gold Golden edition Büyülü Toplar(Altın Işıltısı)


Uygulandığı zaman yüzde doğal bir görünüm sağlıyor katalog tanıtımında altın tozlar içerir yazıyordu hafif simli tarzı var ama ne kadar doğrudur bilemem :) Görüldüğü üzere bronzer özelliği çok doğal olan bir allık. Esmer, beyaz, buğday tenli herkese çok yakışacağını düşünüyorum.


Aslında içerisinde bir de süngeri var ama, çok sert ve kullanışsızdı. Fırçayla
uygulamak en mantıklısı. 👌
Bu ürünün normal katalog fiyatı 69,00 tl'ydi yalnız ben 9,90 bu ürüne sahip oldum şuanda elimden düşürmediğim bir ürün oldu dediğim gibi sizde oriflame'den uyguna ürünler almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz


DİPNOT:Arkadaşlar blog yazmayı ürünler deneyip yorumlamayı sizlere faydalı bir şeyler aktarmayı çok seviyorum istediğiniz bir konu olursa yada farklı konularda yazı yazmamı isterseniz seve seve yazabilirsiniz bana yorumlarınızı bekliyorum sevgilerrrrr  😍

24 yorum:

  1. Allığın rengi ne kadar tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esmerlere ve bronz allık severlere tavsiyemdir gerçekten çok hoş bir ürün :)

      Sil

  2. thank you my dear friend I'm following immediately I'm waiting for comments on my blog posts

    YanıtlaSil
  3. heey hoşgeldiniz bloguma. bakın, blog takip etkinliği sürüyor yazımı iyi okuyun. sonra, yorumlarda kelebek etkisi, neşeli süs evim, esra bayındır arkadaşlarımızın yorumlarını okuyun. yazımda dört arkadaşın linki vardır. bir de etkinliği düzenleyenler var. hepsine iye olun ve sonra hepsine gidip, üye oldum, etkinlikte ben de varım deyin, herkes size de gelecek o zaman, yeni katılanlara da gidip üye olursunuz, böylece aileniz genişler yanii :) bak üstte yeliz de var ona da danışabilirsiniz zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu listeye benide katarmısınız hemen dediklerinizi yapıyorum :)

      Sil
    2. bak bir dakka, katarım da ben katamıyorum yanii, listede yokum ben de destekliyorum sadece, hepsi arkadaşım zaten. şimdi bak o yazımda dört arkadaşımız var, onlar da senin gibi çok yeni. onlara gidip üye ol. sonra o dördüne gidip yorum da bırak. üye oldum ben de katıldım etkinliğe de, linkini de ver yorumda. sonra bak, o arkadaşların, örneğin, bernis katılalı daha iki gün oldu, yazısında etkinliği düzenleyenler var, yeliz, kelebek, esra takım gibi. onlara da git üye ol ve hepsine yorum bırak. katıldım de. o zaman sana hepsi gelecekler. daha sonra sen de yazarsın bu etkinlik yazısını. iyi olur işte çevren artar. yeni arkadaşlarımız da gelir. şimdi sen o dört kişiye gidip üye ol, yorum yap, sonra diğerlerine git. katıldım beni de alın de. deep yardım etti de diyebilirsin yani çekinirsen, gönderdi deee :)

      Sil
  4. yani sonra siz de blogunuzda bu takip etkinliği yazısını yazarsınız, yeniler de gelir size. yanii, bu etkinlikte, önce etkinliği düzenleyenlere üye oluyorsunuz, sonra onlara yorum bırakıyorsunuz, sonra etkinliği yeni görüp size yeni gelen arkadaşlara da üye oluyorsunuz. böylece çevreniz artıyor. aklınıza takılanları o arkadaşlara da bana da sorabilirsiniz yanii. bir de aramıza hoşgeldiniz. blogunuz minnoş :)

    YanıtlaSil
  5. heey tamam iyi gidiyorsunuuz görüyom yorumlarınızıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsine yazdım üye oldum çookkkk teşekkür ederim :) yeniyim o yüzden blogumu gerçekten büyüttmek istiyorum yardımlarınız için tşekkürler :)

      Sil
    2. tamam şimdi gelcekler size, yavaş yavaş. siz de bir ara yazın blog takip etkinliği, o da iyi olur. çevreniz artcak işte. blog da okursunuz yorum yaparsınız. ayrıca, burdaki arkadaşlar, facebookta, google da gruplarda da varlar. oralarda da yazılarınızın linklerini koyarsınız. bunun dışında. twit, instada da birlikte burdaki arkadaşlar. gelişir blogunuz sizin de. ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi okurum, gelcem tabii size de, bir de çekilişler mimler var. alışırsınız iyice. kelebek, esra, yeşim, sonra ne bileyim bakın aslı ergüven, sakura, tüğçe yüksel, yıldız, hepsine gidin işte. tatliş hepsi. çevremiz çok iyi. biri bişi derse deep gönderdi dersiniz :) aramızda siz de mutlu oluun yanii :)

      Sil
  6. Merhaba ben Dert Anası. Ben de takibinize hemen geldim. Sizi bendeki takip etkinliği listesine de ekleyeyim. Umarım daha çok takipçiye ulaşacağımız bir etkinlik olsun. Bu arada ben top allıkları çok severim. Bunun da rengine bayıldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize ve benide listenize eklemenize çok sevindimmmmm çok teşekkürler :) bu kadar tatliş insanlar tanıyacağımı bilseydim daha öncesinden açardım blogumu yardımlarınız için gerçekten çokkkkkkkk teşekkür ederimmmmmmmmmmm :)

      Sil
  7. Deep candır ya seviyoruz onu:) en yardımsever blogger arkadaşımız.:) Eğer takip etkinliği yazısı yazmak istersen bende var yazı ve linkler. Onu biraz değiştirerek kendin yazıp yayınlayabilirsin. Linki bırakıyorum seni de en sona ekledim https://www.dertlidostum.com/2018/11/buyuk-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  8. heey. blog etkinliği sürüyor yazımın yorumlarında sana bir mesaj vaaar amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgi için teşekkür ederim bildirim gelmediği için görmemişim :) çok tatlısınız :)

      Sil
    2. heeey yorumları gmailde izleyin yorumlara abone olup yanii, kendi blogunuzda da diğer bloglarda daaa :)

      Sil
  9. Allık da renkleri de gerçekten büyülü gibi :)
    Sağlıkla, iyi günlerde kullanın.
    Blogunuzu takipteyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. beğenmenize sevindimmmmm :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Yeni yazılarınızı bekliyoruz o halde .Blog keşif etkinliğinde geldim :)

    YanıtlaSil
  12. Oriflame top aldıklarını bende beğenerek kullanıyorum gerçekten çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bennde uzun süredir kullanyorum sizinde beğenmenize sevindim :)

      Sil