Öne Çıkan Yayın

19 Aralık 2018 Çarşamba

Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bandı (Siyah Nokta Bandı)


 Merhaba Minik Blog Ailem ;

Artık daha fazla buralarda olacağıma söz vermiştim  sözümü tutarak başlıyorum 😊
Burun üzerindeki siyah noktalar eminim ki hepimizin korkulu rüyası oldu.
Bu konuyla ilgili güzel bir üründen bahsetmek isterim gelelim bahsedeceğim ürüne ;

Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bandı
Paketin içerisinde 6 Adet bant bulunuyor yani ayrı zamanlarda kullanabilmeniz için 
Benim gibi Karma veya Normal ciltlerin kullanımı için üretilmiştir 



Uygulanışı olarak ; 
İlk öncelikle burnunuz ıslakken bantları yapıştırıyorsunuz ve 3-4 saniye yapışması için baskı uyguluyorsunuz kuruyana kadar bekledikten sonra yavaşça uç kısımdan başlayarak çıkartıyorsunuz bu kadar kolay ve etkili bir ürün çıkan sonuç Mükemmelll 😍
Fiyat olarak;15 TL gibi bir fiyattı sanırım ben Gratis ten almıştım ama çoğu kozmetik mağazalarından bulabilirsiniz 



Şimdi benim nasıl kullandığıma gelecek olursak ben  duş sonrası daha etkili olduğuna
inandığım için duş sonrası kullanıyorum. Neden derseniz duşta sıcak su etkisiyle
gözeneklerimiz daha çok açılıyor yine aynı şekilde burnumu ıslatarak kullandığımda daha etkili oluyor.Dediğim gibi tamamiyle siyah noktalardan kurrulamasakta diğer markaların bantlarına göre en beğendiğim üründür.

Umarım yazım size yararlı olmuştur.Bir sonraki yazılarımda görüşmek üzere herhangi sorun yada bir konu hakkında yazmam için talepte bulunmak isterseniz yorum kısmına yazabilirsiniz :)
                                                               
                                                                 Sevgilerimle...

Sosyal Medya Hesplarım ;

İnstagram; https://www.instagram.com/tubaakcayy/
Yotutubehttps://www.youtube.com/channel/UCz8ygjnonrF8dsgNNs76Hug?view_as=subscriber


47 yorum:

  1. Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz bize ışık oluyor.Teşekkürler editör

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba güzel olumlu geri dönüşleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. merhaba blogunuzu ziyaret ettim hatta bir yorum bıraktım ama :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Bende ziyaret edeceğim bloglar için bağlantı listesi oluşturdum. Takipte olacağım. Her siteden öğrenilecek şeyler olduğunu düşünüyorum. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Önerilerinizi seviyorum kullanmadan önce fikir oluyor :) paylaşımlarınızın devamını beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için bende inşallah devamlarıda gelecek :)

      Sil
  5. Açıkçası bu tarz ürünlerin hep kandırmaca olduğunu düşünüyorum. Bu tarz ürünleri deneyen bir arkadaşım var ve sonuç hep hüsran. Memnun kaldıysan ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle açıklık getireyim canım %100 götürmüyor tabii ama öncesi sonrası farklılık oluyor gerçekten.
      Bundan önce nivea ait burun bandı kullanmıştım malesef istediğim sonucu alamadım o yüzden benim kullandıklarımın arasından iyisi diyeyim sizi :)

      Sil
  6. Tam istediğim gibi bir ürün mutlaka bakacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek yadımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  7. Diadermine siyah nokta bantini zaman zaman kullaniyorum 😊

    YanıtlaSil
  8. Kaseyi ziyarete geldim. Güzel bir urun bende bakacağım. Bloğunu takibe ve izlemeye aldım canim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. denemedim ama begenilen bir ürün oldugunu biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemenizi tavsiye ederim pişman olmazsınız gerçekten :)

      Sil
  10. bimde satılan burun bandını daha çok sevdim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o burun bantlarının mestinide çok duydum ama benim deneme fırsatım olmadı açıkçası daha önce nivea denemiştim ona göre bu burun bandı daha çok hoşuma gitti :)

      Sil
  11. ican't fund you on my followers. Btw, I'm following you via GFC followers, please follow me back <3

    NEW TIPS POST | 5 HIGH COVERAGE FOUNDATION TO TRY NEXT YEAR.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  12. heey oleey başladın blogaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy selammm bende sizleri takip ediyordum acaba yazıyormu diye o kadar yardımcı oldunuz ki bana bu kadar cesaret edemezdim devam etmeye ama sizin sayenizde güzel paylaşımlar yapmayı umuyorum inşallah :)

      Sil
    2. hadi işallah maşalllah yapcan tabeeee :) yazıyom ben her akşam blogusumaaa :)

      Sil
  13. Ben de kullandım ama çene ve alın bölgesi için olan bantlar küçük geldi bana,biraz daha büyük yapılabilirmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanırmısınız çene ve alın olanı hiç kullanmadım gerek görmedim :S ama haklı olabilirsiniz tabii :)

      Sil
  14. Niveadan güzeldi diye hatırlıyorum bende kullanmıştım bir aralar, ara ara da bim den rituel alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes bimdeki ürünüde tavsiye ediyor bende onu denemedim hiç denemek isterim denk gelirse :)

      Sil
  15. Blogunuz hayırlı olsun.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  16. Ögrenci ruhu bim inkini denemistim burnumdan cikaramamistim her yaptigimda ben bantalardan umudumu keseli cok oldu 😁😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım önceki yorumları okuduysan belki bende biminkini hiç denemedim ama herkes onu önermiş :):) herkesin cilt yapısına göre farkeder tabi ama benimde en içime sineni diadermine oldu :)

      Sil
  17. good to have you here.. just seeing your blog. follow back.

    https://sugarhilll.blogspot.com/2018/12/what-defines-beauty-miss-universe-2018.html

    YanıtlaSil
  18. I need to try these!
    I followed you back. Stay in touch and talk to you soon!
    Happy Holidays!

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  19. Güzel bir paylaşım olmuş bende kullandım bu üründen memnunum.

    YanıtlaSil
  20. Yeni blog yazıyorum, Yeni takipçilere ihtiyacım var. Blog arkadaşım olurmusun ? Etkileşim için gerekli ilgilen lütfen. Şimdiden teşekkür ediyorum. Şiirler Güzelsözler Blogu

    YanıtlaSil
  21. merhaba teşekkür ederim takibe aldım

    YanıtlaSil
  22. Emeğinize sağlık. Aylar önce yorumlarla bloguma katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba güzel yorumunuz için çok terşekkür ederim :) tabiki beğenerek hemen takibe aldım blogunuzu :)

      Sil
  24. Rehber niteliğinde oldukça faydalı içerikleriniz var. Eğitim Haber

    YanıtlaSil